SupportSupport logo groot

Uw klant centraal

Communiceer zo efficiënt mogelijk met uw klanten met de support software van WATCH. De Supportmodule bestaat uit twee delen, het deel waar u gebruik van maakt in WATCH en een online support platform waarop uw klanten kunnen inloggen. 

Flexibel

  • Aangepast aan uw proces: U hoeft uw bedrijfsproces niet aan te passen als u WATCH gaat gebruiken. De support software kan praktisch altijd zo ingericht worden dat het zich aanpast aan uw proces.
  • Registreer wat u wilt: Met behulp van kenmerken en domeinen maakt u eenvoudig en onbeperkt eigen velden aan.
  • Werken in de cloud: Voor optimale bereikbaarheid, zowel op kantoor als thuis en 24/7.
  • Autorisatie tot in detail: Met de autorisatiestructuur kunt u als beheerder tot in detail zelf bepalen wie welke informatie kan aanmaken, aanpassen, invullen en bekijken.

Hoe werkt de support software van WATCH?

  • Meldingen, vragen en verzoeken: Uw klanten kunnen via het online support platform vragen, verzoeken en probleemmeldingen aan uw helpdesk doorgeven. U kunt in de Supportmodule deze vragen, verzoeken en meldingen beantwoorden. Zowel u als uw klant houden inzicht in de status van de meldingen door middel van een duidelijk overzicht.
  • Bestanden downloaden: In de Supportmodule kunt u bestanden uploaden, waarbij u ook kunt aangeven welke klanten toegang mogen hebben tot welke documenten. Uw klanten kunnen de bestanden vervolgens via de online supportomgeving downloaden.
  • Vragenlijsten beantwoorden: U kunt in de support software van WATCH vragenlijsten samenstellen om informatie van uw klanten in te winnen, denk bijvoorbeeld aan een vragenlijst om klanttevredenheid te meten. U bepaalt zelf welke klanten welke vragenlijsten kunnen invullen en heeft altijd inzicht in welke klanten dit al dan niet gedaan hebben.
  • Projecten volgen middels rapportages: Het online support platform bevat ook een aantal rapportages waarmee uw klanten de voortgang van projecten kunnen bekijken.
  • Facturen inzien en printen: Maakt u ook gebruik van de Factureringsmodule, dan kunnen uw klanten uw facturen in de supportomgeving bekijken, downloaden en printen. U hoeft alleen nog maar een e-mail te versturen om uw klant op de hoogte te stellen van de beschikbaarheid van een nieuwe factuur.
  • Beheer klantgegevens: Uw klanten kunnen in de online supportomgeving de eigen gegevens zelf beheren. Zo kunnen zij het factuuradres aanpassen of zelf nieuwe contactpersonen toevoegen.
  • Documentatie: In de documentatie vindt u gedetailleerde informatie en ondersteuning over de Supportmodule.

Functionaliteitsoverzicht

In het functionaliteitsoverzicht staan de belangrijkste mogelijkheden die de WATCH-modules u bieden op een rij.

Demonstratie

Probeer de support software van WATCH zelf uit in de online demo-versie of vraag een kosteloze demonstratie van WATCH aan bij u op locatie.

Bestellen  Contact  Demo

Meer LEZEN over support?

structuur van de support software

De WATCH Supportmodule bestaat uit een front-end en een back-end waarmee u uw klanten kunt ondersteunen. Uw klanten kunnen inloggen in de front-end. Op dit support platform kunnen zij afhankelijk van de autorisatie, een of meer van de volgende zaken regelen:

  • Meldingen, vragen en verzoeken indienen
  • Bestanden downloaden
  • Projectrapportages inzien
  • Facturen inzien en printen
  • Eigen NAW gegevens beheren
  • Vragenlijsten beantwoorden
Leer meer …

Meldingen, vragen en verzoeken

Uw klanten kunnen via de online supportomgeving vragen, verzoeken en probleemmeldingen op een gestructureerde wijze aan uw helpdesk doorgeven. Deze meldingen kunnen vervolgens in de WATCH support back-end worden afgehandeld. Zowel de support front-end als de support back-end bevatten een overzicht van meldingen met daarin duidelijk het statusverloop van de melding.

Leer meer …

Bestanden downloaden

In de Supportmodule kunt u in de back-end bestanden uploaden, die uw klanten in de front-end kunnen downloaden.

Leer meer …

Projectrapportages

De WATCH Supportmodule bestaat uit een aantal schermen in WATCH zelf (de back-end) en een aantal schermen in de supportwebsite waar klanten kunnen inloggen (de front-end)

Met de WATCH support software biedt u uw klanten extra ondersteuning door onder meer de mogelijkheid te bieden om zelf in de support front-end projectinformatie te raadplegen en om mee te kijken met de voortgang van het project.

Leer meer …

Facturen inzien en printen

De WATCH Factureringsmodule biedt twee mogelijkheden om uw factuur als PDF-bestand aan te bieden aan klanten. Facturen kunnen vanuit de applicatie als bijlage van een e-mail aan de klant worden verzonden. Een tweede methode is om de klant te laten inloggen in de supportwebsite en deze daar de factuur te laten inzien en indien gewenst te laten uitprinten.

Leer meer …

Beheer klantgegevens

In de support front-end van WATCH kunnen uw klanten zelf hun eigen NAW-gegevens beheren.

Leer meer …

Vragenlijsten en enquetes

In de support software van WATCH kunt u vragenlijsten en enquêtes samenstellen, afnemen en analyseren. Deze vragenlijsten kunnen bestaan uit allerlei vraagsoorten (open vragen, ja-nee vragen, meerkeuzevragen, etc.). Ook kunt u aan een vragenlijst verklarende tekst toevoegen en de vragenlijst opmaken met tabbladen en indelen in blokken met bloktitels. De vragenlijsten worden samengesteld in de WATCH Support module back-end. Door het verzenden van een mailing vanuit de WATCH Relatiebeheermodule kunt u uw klanten uitnodigen om in te loggen in de WATCH support front-end om daar de vragenlijst in te vullen. Nadat de vragenlijsten zijn ingevoerd kan het resultaat van de enquête weer in de support back-end worden geanalyseerd.

Vragenlijsten samenstellen
Vragenlijsten in laten vullen
Vragenlijsten analyseren



Klantervaringen

WATCH Modules


WATCH Offertes module
Offertes

 

WATCH Offertes module
Agenda & planning

 

WATCH Offertes module
Urenregistratie

 

WATCH Offertes module
Facturering

 

WATCH Offertes module
Support

 

WATCH Offertes module
Relatiebeheer

 

WATCH Log module
WATCH Log

Laatste nieuws

WATCH en de AVG

Per 25 mei 2018 treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming, oftewel de AVG in werking. Is uw organisatie al AVG-proof? WATCH biedt een verscheidenheid aan functies die u kunt inzetten om uw organisatie aan de AVG te laten voldoen.

Lees meer

HTML voor inleidende en afsluitende tekst

Voor de inleidende tekst en de afsluitende zin van de factuur kunt u vanaf versie 5.3 gebruik maken van een online HTML-editor.

Lees meer

Nieuwe vormgeving in de planningsmodule

De planningsmodule heeft een aanzienlijke opfrisbeurt gekregen. Zowel de maandkalender als het planbord zijn aangepakt.

Lees meer

Validatie per maand

Naast het per week gereed stellen en valideren van geschreven uren kan dit vanaf versie 5.3 ook per maand.

Lees meer