Klanttevredenheid

Gepost op: 17-03-2015 om 11:18

Bijna de helft van onze klanten heeft eind vorige jaar meegewerkt aan de online enquête. Waarvoor onze dank! Daaruit blijkt dat zij over het algemeen erg tevreden zijn over WATCH. Ze hebben echter ook nog wel een aantal wensen.

Alle input die onze klanten geven, vinden wij belangrijk. Niet alleen geeft het ons extra informatie over hoe wij over WATCH kunnen communiceren, het biedt ook de nodige input voor de verdere ontwikkeling van WATCH.

KTO

Pluspunten

Als gemiddeld rapportcijfer kreeg WATCH een 7,5. Meer dan de helft van de respondenten gaf aan vooral het gemak van WATCH voor de gebruiker het grootste pluspunt te vinden. Dit blijkt voor de meeste gebruikers ook een belangrijk selectiecriterium voor WATCH te zijn geweest. Daarnaast worden overzichtelijkheid, de online beschikbaarheid en de kosten van Watch vaak genoemd.

Wensen

Ook vroegen we of men nog wensen had voor de verdere ontwikkeling van WATCH. De meest genoemde wensen hebben vaak te maken met rapportages. Wij hebben alle wensen verzameld. Binnenkort gaan wij deze doornemen om te kijken of ze mogelijk zijn en zo ja, wanneer wij deze kunnen doorvoeren. Wij houden u op de hoogte.

Communicatie

De vraag of onze klanten interesse hebben in een nieuwsbrief, werd met een volmondig ja beantwoord. Een derde van de respondenten heeft daarnaast ook nog interesse in een eventuele workshop om samen met andere watch-gebruikers extra tips en trucs te leren. We overwegen nog of wij een dergelijke workshop dit jaar gaan aanbieden.

Onze ervaring

Wij zijn erg blij met de goede inhoudelijke respons. Het onderzoek heeft veel aanknopingspunten opgeleverd voor hoe Watch zich verder kan ontwikkelen om u zo goed mogelijk te ondersteunen. Daarom willen wij dit onderzoek jaarlijks gaan herhalen. Zo blijven we goed op de hoogte van uw wensen en blijven we scherp.