Frequently Asked Questions

In deze lijst vindt u een overzicht met veel gestelde vragen over de functionaliteit van WATCH Projectbeheer.

Algemeen

Hoe werkt de keuzelijst voor klanten, projecten, projectonderdelen en medewerkers precies?

Hoe krijg ik in WATCH inzicht in leegloop en bezettingsgraad van medewerkers?

Uurkosten en uurtarieven

Waar kan ik een overzicht maken van de uurkosten van de medewerkers en uurtarieven van de projectonderdelen?

E-mail vanuit WATCH

Vanuit WATCH kunnen e-mails verstuurd worden. Dit kunnen e-mails zijn met een herinnering om uren gereed te geven of om uren te valideren. Het kunnen e-mails zijn met daarin een factuur voor een klant. Ook voor het distribueren van planning-items en afspraken of om medewerkers te waarschuwingen over het verlopen van deadlines kunnen e-mails gebruikt worden. In dit deel van de FAQ behandelen we vragen rond dit onderwerp

Wat is een SPF record en waarom is dat van belang voor het versturen van WATCH mails.

Hoe controleer je de kwaliteit van een e-mail vanuit WATCH? 

Hoe zorg je dat je e-mail niet als spam wordt beoordeeld?

 

Laatste nieuws

Informatie noteren zonder uren te schrijven

Met de release van versie 5.3 kunt u voortaan ook in het urenscherm informatie noteren bij een projectonderdeel zonder dat u er uren op schrijft.

Lees meer

Meer platte rapportagemogelijkheden

U kunt voortaan ook zogenaamde platte rapportages maken voor medewerkersrapportages en deze bovendien in WATCH zelf openen.

Lees meer

Nieuwe website en whitepaper bieden hulp bij het kiezen

Er zijn tegenwoordig heel veel systemen en tools voor urenregistratie op de markt. De geboden functionaliteit en de kwaliteit daarvan verschillen nogal.

Lees meer

Horeca-adviesbureau werd verrast met bijzondere wijnen

Enige tijd geleden won het horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners een wijnproeverij. Deze prijs ontvingen zij omdat zij mee hadden gedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek onder WATCH-gebruikers.

Lees meer