Frequently Asked Questions

In deze lijst vindt u een overzicht met veel gestelde vragen over de functionaliteit van WATCH Projectbeheer.

Algemeen

Hoe werkt de keuzelijst voor klanten, projecten, projectonderdelen en medewerkers precies?

Hoe krijg ik in WATCH inzicht in leegloop en bezettingsgraad van medewerkers?

Uurkosten en uurtarieven

Waar kan ik een overzicht maken van de uurkosten van de medewerkers en uurtarieven van de projectonderdelen?

E-mail vanuit WATCH

Vanuit WATCH kunnen e-mails verstuurd worden. Dit kunnen e-mails zijn met een herinnering om uren gereed te geven of om uren te valideren. Het kunnen e-mails zijn met daarin een factuur voor een klant. Ook voor het distribueren van planning-items en afspraken of om medewerkers te waarschuwingen over het verlopen van deadlines kunnen e-mails gebruikt worden. In dit deel van de FAQ behandelen we vragen rond dit onderwerp

Wat is een SPF record en waarom is dat van belang voor het versturen van WATCH mails.

Hoe controleer je de kwaliteit van een e-mail vanuit WATCH? 

Hoe zorg je dat je e-mail niet als spam wordt beoordeeld?

 

Laatste nieuws

E-mail herinneringen en aanmaningen

Vanuit WATCH kon u al facturen versturen via e-mail. In WATCH 6.1.0 kunt u nu ook herinneringen en aanmaningen op een vergelijkbare manier verzenden.

Lees meer

Speciaal scherm voor Start- en eindtijd urenregistratie

Registreert u graag uren via een start- en een eindtijd? Dan kan dat nu heel makkelijk via een speciaal hiervoor ingericht scherm.

Lees meer

Tweede planbord geeft inzicht in planning projecten

In WATCH 6.1.0 biedt het additionele Planbord Projecten u nu ook inzicht in de plannen van projecten en projectonderdelen.

Lees meer

Nieuw: de Projectverkenner

De nieuwe projecterkenner in WATCH biedt u een nieuwe mogelijkheid om uw projecten te beheren.

Lees meer