Adviesaanvraag invoeren

Front-end scherm: Cliëntvolgsysteem > Aanvraag advies invoeren

In het adviesaanvraag scherm wordt eerst het betreffende project gekozen. Als slechts één project actief is voor de consulent, wordt dit project automatisch geselecteerd.

adviesaanvraag
Figuur 2 Adviesaanvraag invoeren door consulent in de front-end

Als er al eerder voor een bepaalde client een adviesaanvraag is ingediend, dan hoeven de gegevens van deze cliënt niet nog een keer ingevoerd te worden. Er kan dan onder het kopje “BESTAANDE CLIËNT” gezocht worden op de cliëntnaam of het BSN nummer van de cliënt.

Vervolgens kan gekozen worden wie de contactpersoon is bij de klant en kan het kenmerk van de adviesaanvraag, zoals deze bij de klant wordt gebruikt, ingevoerd worden.

In het vraagstelling-veld voert de consulent de adviesvraag in. Deze aanvraag kan na doorvoeren van de gegevens nog worden voorzien van een of meer documenten.

Aan de linkerkant van het scherm zien we ingevoerde adviesaanvragen die al wel zijn opgeslagen maar die nog niet in de back-end aan een adviseur zijn toegekend. Deze adviesaanvragen zijn nog niet in behandeling genomen en kunnen daarom nog worden aangepast.

Laatste nieuws

E-mail herinneringen en aanmaningen

Vanuit WATCH kon u al facturen versturen via e-mail. In WATCH 6.1.0 kunt u nu ook herinneringen en aanmaningen op een vergelijkbare manier verzenden.

Lees meer

Speciaal scherm voor Start- en eindtijd urenregistratie

Registreert u graag uren via een start- en een eindtijd? Dan kan dat nu heel makkelijk via een speciaal hiervoor ingericht scherm.

Lees meer

Tweede planbord geeft inzicht in planning projecten

In WATCH 6.1.0 biedt het additionele Planbord Projecten u nu ook inzicht in de plannen van projecten en projectonderdelen.

Lees meer

Nieuw: de Projectverkenner

De nieuwe projecterkenner in WATCH biedt u een nieuwe mogelijkheid om uw projecten te beheren.

Lees meer