Support module structuur

De WATCH Supportmodule bestaat uit een front-end en een back-end. Uw klanten kunnen inloggen in de front-end en daar, afhankelijk van de autorisatie, een of meer van de volgende zaken regelen:

  • Meldingen, vragen en verzoeken indienen
  • Bestanden downloaden
  • Projectrapportages inzien
  • Facturen inzien en printen
  • Eigen NAW gegevens beheren
  • Vragenlijsten beantwoorden

Autorisatie

In de back-end van de WATCH Supportmodule richt u de autorisatie in. Hiermee bepaalt u welke groep klanten welke schermen te zien krijgt nadat er ingelogd is in de front-end. De eerste stap die u daarvoor zet, is het aanmaken van de klantgroepen (Support > Beheer > Klantgroepen).

klantgroepen beheerscherm
Figuur 1 Klantgroepen maken in het klantgroepen beheerscherm

Vervolgens kunt u in het klantgroepen autorisatiescherm (Support > Instellingen > Autorisatie klantgroepen) aangeven welke schermen getoond gaan worden aan de leden van welke klantgroep.

Klantgroepen autorisatie
Figuur 2 Autorisatie instellen in het klantgroepen autorisatiescherm

Als laatste stap in het autorisatieproces geeft u per klant aan in welke klantgroep deze valt. Dit doen we in het klantenbeheerscherm (Support > Beheer > Klanten). Dit is ook de plek waar u het wachtwoord voor de klant kunt invoeren.

Klanten beheerscherm
Figuur 3 Wachtwoord en klantgroep kiezen voor een klant

Uw klant kan nu door middel van zijn klantcode en het bijbehorende wachtwoord inloggen in de support front-end.

Laatste nieuws

Meer platte rapportagemogelijkheden

U kunt voortaan ook zogenaamde platte rapportages maken voor medewerkersrapportages en deze bovendien in WATCH zelf openen.

Lees meer

Nieuwe website en whitepaper bieden hulp bij het kiezen

Er zijn tegenwoordig heel veel systemen en tools voor urenregistratie op de markt. De geboden functionaliteit en de kwaliteit daarvan verschillen nogal.

Lees meer

Horeca-adviesbureau werd verrast met bijzondere wijnen

Enige tijd geleden won het horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners een wijnproeverij. Deze prijs ontvingen zij omdat zij mee hadden gedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek onder WATCH-gebruikers.

Lees meer

Tips voor het mailen vanuit WATCH

Facturen versturen naar klanten, een nieuwsbrief e-mail de deur uit doen, planning-items en afspraken versturen. Het kan allemaal vanuit WATCH zelf. Wij hebben een paar tips voor u opgesteld om mailen vanuit WATCH zo goed mogelijk te laten verlopen.

Lees meer