MAIL controleren

Middels een online tool (zoals bijvoorbeeld www.mail-tester.com) is het mogelijk om de kwaliteit van de uit WATCH verzonden e-mails te laten controleren. Mochten sommige medewerkers of klanten melden dat de mails niet aankomen, dan kunt u via een dergelijke tool inzicht krijgen in waar het probleem zich bevindt.

Stap 1 Haal een e-mailadres op

Ga naar de website www.mail-tester.com. Bij het openen van de website wordt er een e-mailadres getoond (in dit voorbeeld "web-sh0th@mail-tester.com"). Dit e-mailadres gebruikt u vervolgens voor het e-mailadres dat u wilt testen.

startscherm mail-tester.com

Stap 2 Verstuur een testmail

Verstuur vanuit WATCH een e-mail naar het verkregen e-mailadres. Let op: het werkt niet als u het test e-mailadres gebruikt in het CC of BCC veld van de e-mail en het werkt ook niet als u de e-mail naar meerdere geadresseerden in één keer verstuurd.

Stap 3 Check de score

Klik op de knop “Check vervolgens je score” in het scherm van www.mail-tester.com.

even wachten scherm

Na een poosje wachten verschijnt een rapport met informatie over de kwaliteit van de e-mail die u zojuist verzonden heeft.

rapport overzicht 

Door op de blauwe plus-iconen te klikken, worden de details van de gevonden problemen getoond.

rapport details  

 

 

Laatste nieuws

Informatie noteren zonder uren te schrijven

Met de release van versie 5.3 kunt u voortaan ook in het urenscherm informatie noteren bij een projectonderdeel zonder dat u er uren op schrijft.

Lees meer

Meer platte rapportagemogelijkheden

U kunt voortaan ook zogenaamde platte rapportages maken voor medewerkersrapportages en deze bovendien in WATCH zelf openen.

Lees meer

Nieuwe website en whitepaper bieden hulp bij het kiezen

Er zijn tegenwoordig heel veel systemen en tools voor urenregistratie op de markt. De geboden functionaliteit en de kwaliteit daarvan verschillen nogal.

Lees meer

Horeca-adviesbureau werd verrast met bijzondere wijnen

Enige tijd geleden won het horeca-adviesbureau Van Spronsen & Partners een wijnproeverij. Deze prijs ontvingen zij omdat zij mee hadden gedaan aan het klanttevredenheidsonderzoek onder WATCH-gebruikers.

Lees meer